Post-produktiv stress

 
Just nu sitter jag och Sara och lider av lite post-produktiv stress (ett ord som vi uppfunnit just för detta tillstånd: när man har fått så pass mycket gjort att man blir aldeles konstig när man slutar). Idag har vi suttit på Barista här i Sundsvall, och grundligt gått igenom självaste benmärgen till filmens manus. Nu känns saker och ting inte lika luddigt längre, och vi har uppnått en underbar nivå av klarhet. Att skriva manus är inte en lätt sak, ska jag säga dig. Tur då att min kompanjon studerar just manus på universitetet, lite otur bara att vi inte pluggar i samma stad. Om två veckor byter vi roller, och då åker jag och hälsar på henne i Falun för lite mer förarbete.
 
Over and out!
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0